سیزیف

تقلای کور

تقلای کور

سیزیف

به صدای من گوش نکن موسیقی زرد داره
به قلب من دست نزن بیماری سرد داره
به روح من نزدیک نشو که سالهاست طرد شده
به مغز من دست نزن سرایت درد شده
و از همون دور به من حس ماورایی بده
از موجودی که جون داره به من یک تداعی بده
و مثل نقاشی به من خو کن از مجرای نگاه
که من حرکت نمی تونم از چارچوب قاب سیاه

آخرین مطالب
  • ۹۷/۱۲/۲۲
    life
  • ۹۷/۱۲/۱۶
    گه

بی خوابی

دارم از سردرد می میرم

خواب چشمام رو خفه کرده، اما جنون بی خوابی گرفتم. دوباره درد. 

نمیدونم چیکار باید کنم. اینجا می نویسم که بلکه چندثانیه حواسم به چیز دیگه ای پرت بشه

ای کاش این بیخوابی، برادری به اسم فراموشی داشت

دیگه دارم همه چیز رو تار می بینم

چرا امشب تموم نمیشه

چرا خوابم نمی بره

دیگه هیچی نمی فهمم. درد و رنج مطلقه. و نا امیدی. از سرنوشتی که بهش دچار شدم...

  • keivan zarinany

نظرات  (۱)

  • امیررضا نصیری
  • چرا غم چرا قرص خواب اور نه :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی